ha ha ha den äran..


Amelie & Nina fyller år idag, bild från deras gemensamma mottagning

Jag är så trött så att jag mår illa, beror dels på för mkt vatten kontra för lite socker.

Men jag är glad. Fick nyss ett mail om att jag var den första som svarat på en blocketannons,
det trodde jag då inte, den där kjell tog lite tid på sig att få ur sig denna glada nyhet nämligen.
För er som tror att det handlar om en lägenhet, its not, plus att i de fallen handlar det ju inte om
 först till kvarn direkt. Bara ännu ett ting..

Jag har spelat min andra match på 1 år och 3 månader. Och idag fyller filurerna ovan år så
grattis
till er igen,ni är så fina! (Y)
Skickade till båda vid tolvslaget, en timme senare får jag ett sms från Nina "jag är budapestfull"
vilket rent ut sagt betyder att hon var packad.. haha. I detta inlägget ger jag er bilder på dem
som ingen mer än jag har sett faktiskt. Ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: nina

Åh vad fint skriver sköna höna!!!!

2008-08-25 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0