ryggsäck är köpt


Man blir ju inte rikare om man säger så...

Nämnde att jag provade ryggsäckar med pappa. Och jag fick verkligen känna
skillnaden på hur en budgetvariant känns i jämförelse med en kvalitetsryggsäck.

Jag blev kär i en, så jävla skön, satt som en dröm på mig. Men så kom min fåfänga
 sida fram, den var helröd! Röd är inte min färg och lägga
 så pass mycket pengar kändes fel...
Provade några till i Lund, även den jag gillade och blev allt mer övertygad.

Visst man kan köpa en billig som säkert håller resan ut, men som belastar
fel och sitter obekvämt. Så jag tänkte: detta är lång ifrån sista gången jag ska resa...

Så idag köpte jag den i Hbg, hittade den i grått. Helt perfekt,
märkets billigaste modell... Ändå är jag fattigare än någonsing.

Kommentarer
Postat av: sara

Ska du backpacka?

Snygga foton

2008-10-24 @ 16:22:59
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0