Viva La vida


Min tid borta från bloggen:
Fredag kväll: Förfest hos malin, mkt roligt, vidare till tivoli där varken jag eller
frida kom in, slutade med att vi var hemma senare än de andra ändå (?).
Lördag: Pragfilmen <3 sp-eliten + janna samlades hemma hos frida.
Söndag: Nisse och jag lyckas hitta till väsby där sista kvalmatchen höll rum,
kebab och sälensnack hos suffe på det.
Måndag: Resepacket var samlat här hemma, jag lagade mat och packning diskuterades
Tisdag: Åkte in till Hbg, fixade visakort (tydligen var jag på Swedbank 30min efter det varit bankrån?)
Efter detta slöt jag upp med vaccinpolarna, tog andra sprutan. Sedan drog vi till Väla med JC,
fattiga som vi är var vi endast smakråd till honom. Sedan kom pappa farande från Ängelholm
och vi tog en titt på ryggsäckar (har ändrat oss allihop beträffande detta)
Onsdag: Åkte till tandläkaren, jag och mamma gick på stan efteråt (i lund), mötte
upp min moster. På kvällen fikade jag med Malin & Lotta.
Torsdag: Varit på en utställning i Landskrona och vernisage i Hbg
(kulturell-javisst) Mellan detta hanns det med lite annat.

Därför det varit dålig uppdatering, har inte varit hemma
en enda kväll så jag ser fram emot imorgon...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser att bilden är tagen här i mysiga hbg. Norra Hamn, aaaah.

2008-10-25 @ 00:36:24
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du tar fina bilder! :)

2008-10-30 @ 14:43:44
URL: http://jenniekblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0