En speciell upplevelse

Klockan är halv8.
Sitter vid datorn och meckar med en ny design, mobilen ringer.  Nina säger
någotnting om att jag kan följa med till stationshuset i röstånga för där spelar
någon som jag gillar jättemycket och lyssnar på... Jag i halvt chock efter farten
 i detta samtal fattar ingenting men får ur mig...
-eh jaha vemdå?
TIMBUKTU, haha helt okej enligt mig. Så en halvtimme senare är vi på väg.
I röstånga (!?!?) , ni som aldrig varit här, googla det! Så kanske ni förstår hur litet
 detta ställe är.
Berättar med om spelningen imorgon tsm med lite bilder.


Här kommer en låt, dock tsm med Damn!


Är det okej om jag bara lyssnar på denna låten?





Kommentarer
Postat av: Therese

ojoj, dit måste man ju bara! har ni bokat era biljetter? vad gick de för iaf?

2008-09-06 @ 13:24:06
URL: http://ltherese.blogg.se/
Postat av: n

Åh!!!

2008-09-06 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0