Hello Bangkok


Källa: Asienguiden

8 våningar. Äkta. Kopior. 2500 affärer. Mat. 10.00-22.00.

Okej, jag tror..... Jag tror att vi kommer tillbringa en av våra dagar i Bangkok på detta ställe,
man kommer halvt dö efter en timme men skit samma.

(Jag hade inget att göra så är alltid kul att spana runt på forum om tips inför resan även om
jag inte tycker man ska planera för mkt)


Burrigt (?) väder ute, men jag har fotat ändå, väntar på att bilderna ska laddas in...

Jag borde nog göra en kategori för thailand, för shit så många bilder det kommer bli när
vi kommer hem.... Och kommer mer införinlägg... Kanske någon uppdatering
under resan, vem vet..

Kommentarer
Postat av: Nina

Dit. Vill. Jag. Karaoke o bio o shopping! vad mer kan man önska sig?

2008-09-04 @ 00:24:02
Postat av: Svar till Nina

eller hur, vad mer kan man önska sig? citerat ur ett forum "hur mycket tid bör man lägga på MBK?" -"Allt från 10min till två dagar"



Jag lovar, vi kommer lyckas spendera en hel dag där, men hey, jag bangar inte.

2008-09-04 @ 00:32:27
Postat av: www.jagarintesomdu.blogg.se

Där var jag, jättekul :D !

2008-09-11 @ 18:10:12
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0