aligator



Jaja, då var det snart dags att lämna skåneland igen. Dubbelt så långt bort denna gång, stockholm i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu..blablaablaablaaa...öarnas stad det är du det! GAAAH, vaknade upp med halsont och huvudvärk, tydligen något virus, man skulle ella ha ett riktigt bra antivirusprogram för kroppen... Men jag såg det komma, det dunkade konstigt i öronen på jobbet igår och ögonen, dom kändes varma?. Haha kommer ni ihåg den låten, kom och tänka på den nu, "du gamla du fria, du soliga syd, du .........skåne". Sjunger de inte "tar bussen in till lund" också. Fin låt det där (nej tack). OJ OJ OJ vad jag är duktig på att blogga. Smell you later.




Kommentarer
Postat av: Lovis

Skåneresan ftw!

2009-08-21 @ 21:04:04
Postat av: Daniel

"Antivirusprogram för kroppen"

<3 nördhumor. :)

2009-12-29 @ 01:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0