Kvällen börjar hääer.



Jag är sjuk, jag har feber och jag brinner för daj.  Jag har myror i benen och kvällen börjar här, oj oj flicka, jag tror jag är kär. Faktum är att till skilland från bob hund vet jag att jag är kär. Har du aldrig varit det, så hitta någon och bli det (naivt skrivit, jag vet). Det finns ingen härligare känsla. Jag är nog inte så bra på att sätta ord på känslan, det lämnar jag åt alla smöriga sing and songwriters.  Men jag har nog aldrig varit mer kär än vad jag är nu, det är helt sjukt! Fjärilar i magen är faktiskt ett bra uttryck, må vara klyschigt men tro det eller ej, det är så det känns. Som att något flyger runt i magen. Och jag bara ler av tanken på att få träffa honom om några dagar. Du är min favorit & jag brinner för daj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0