come away with me in the night.



Jag vet inte riktigt vad jag gör uppe fortfarande...jag borde lyssnat på lovisa för ungefär 4 timmar sedan, hon skrev någonting ganska klyftigt - Att jag borde sova om jag vill bli frisk. Men faktum är att det är inte så lätt att sova med feber, inte för mig iaf. Sedan har jag ju som sagt legat i sängen i princip hela dagen, men visst, jag skulle ljuga om jag säger att jag inte är trött...
Men jag har legat och tittat på bilder och försöker få lite inspiration, imorgon ska jag ta tag i mitt pluggande...whey. Och knarka vitaminer...! måste ge credit till Kim, såg dig på tv tidigare, och du var grym, synd att matchen slutade oavgjort...Mina tankar är en enda röra just nu, men varje minut....


Kommentarer
Postat av: nina

krya på dig knuttis, Snygg bild förresten, smask! jag lämnade inte in arbetet, läraren sa att det var okej, är alldeles strax klar. PUSS

2009-02-10 @ 16:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0