fredagskvällen



Jag, Nina och Balthazar drog till helsingborg å tog någon öl på Gyllene Prag, där vi träffade lite vänner. Riktigt nice måste jag säga. Ut och ta en öl är fan underskattad. Haha och när man vaknar och har fått ett sms där det står "jag ska aldrig dricka sprit igen...!. Jag nästan dör nu...", det är då man vet att allting gått rätt till haha. Nina agerade chaufför (hon hade hunnit nyktra till helt), olympia, husensjö, adolfsberg, påarp,  stubbaröd, och var fan nu det heter där balthazar bor (skogen) var de olika "stationerna"... Vad ska man säga? jag hade kul iaf. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nina

FÖga smickrande bilder på mig! jag gillar att claes adam också fick va med! Detta ska göras om. vem var smsetifrån?? Lovisa... pussinuss

2009-01-11 @ 15:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0