Konstgräs och regn


En bild från från billesholmsmatchen. Malin, jag och lovisa snackar taktik.

Match i Landskrona ikväll. Vad ska jag säga... Vi är inte längre obesegrade, synd, hade varit roligt att vara det serien igenom. Både vi och Wormo kom med våra a-lag, så vi visste redan innan start att det skulle bli en tuff match. Det började hyffsat bra, jag vet inte när vi gjorde vårt mål. Jag slog in den på volley, stolpe in. Sedan i andra halvlek gör de 2 mål, båda på hörnor tror jag. Fan, vi hade flera chanser att kvittera... Jaja, det regnade konstant matchen igenom och vi spelade på konstgräs, kan säga att bollen stack iväg hela tiden.. Oavgjort hade varit rättvist. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0