Phi phi



Vi hade tre dagar framför oss på phi phi, tyvärr fotade jag inte så mycket på denna plats,
rättare sagt fick jag ihop 10 bilder och 8 av dessa är ett panorama. Men vad tyder detta på?
Jo att det inte funnits tid och möjlighet, vi gjorde en massa hela tiden. Okej förutom den dagen
vi sov till 14... Måste säga att tiden vi spenderade på Phi Phi är en av de bästa / roligaste
i mitt liv. Jag saknar det redan.

Vi kom till piren, när vi är mitt uppe i att fixa boende lyckas vi lägga märke till en banderoll med
texten "beachparty 24 november"- det är ju idag! tjaa.. varför inte!
Vi insåg nästa dag att det är beachparty varje dag på denna ön, och vi tackar inte nej! Andra
dagen stack jag och nisse dock hem lite tidigare, vi hade nämligen bokat in en dykarkurs morgonen
efter. Berättar mer om detta när nisse lagt upp bilder på fbook så jag kan sno dessa :]

Det blev inte tre dagar på phi phi, snarare 5 (iom oroligheterna i Bangkok), och varje dag var det fest, härligt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

härlig bild :)

2008-12-10 @ 22:11:58
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Agnes

Är det Linda? sjukt fin bild! :)

2008-12-11 @ 15:19:17
URL: http://agnesochpatricias.blogg.se/
Postat av: nitram

ja, phi phi är allt fint!

2008-12-11 @ 22:28:51
Postat av: Jossi

Åh phi phi är mys :)

2008-12-27 @ 14:40:21
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0