all you crazy people



Nämnde jag att jag gjorde mål i morse förresten? Ett av våra tre mål. Må vara det
turligaste turmål jag någonsin gjort, men det var ett mål iaf, och frida, det var på
annika, your mate! Men kan tillägga att de vann matchen med 3-2. Nu är det så här
 att denna bloggen kommer fyllas med massa thailand, och jag kommer ta bort det
andra jag skrivit, anledningen är den att de inläggen inte fungerar i formatet bloggen
har nu, och känner att jag kunde visat mer bilder, ni som inte orkar höra om thailand
och tycker det är old news får blunda och äta gröt. Jag ska se till att få med några
dagbokscitat denna gången, om jag hittar några bra det vill säga, håll utkik.

Kommentarer
Postat av: J

âh vilka fina bilder! Har du tagit dem?

2008-12-28 @ 11:11:01
URL: http://snuttiluttan.blogg.se/
Postat av: Emma

Underbara bilder!!

2008-12-28 @ 13:30:38
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0