On and on

Min fredag i bilder. Vi tog en fika med lovisa efter hennes långa arbetspass på Hemtex. Och jag fick tillbaka mitt smink som jag levt lycklig utan i 10 dagar. Tiden sprang iväg, jag vet inte riktigt vad vi pratade om de där timmarna men duktigt trevligt hade vi åtminstone. Kvällen är en annan historia soon to be told!

Lovisa förklarade sin kärlek till min sjal.... igen! Och hon kom att bli en tjuv, bokstavligt talat.

I väntan på 230:an, hey, man måste stödja den nya bussen...eller?

Jag tror snart det kommer finnas fler bilder på nina än på mig i den här bloggen, thats nice!


Kommentarer
Postat av: Johanna

åhå, var fikades det denna gång? ;D



vilken lyx hon har som jobbar på hemtex, det är ju en toppenaffär :D



allt bra med dig?

2009-01-10 @ 16:52:07
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

ah, det låter som att det är en waynes coffee -kopia eller nåt? Vi har en sådan, som från början hette waynes, men som nu hter "Bells coffee"...



ah, vikarie är ju toppbra, ändå liksom.



jag mår bra idag,

det enda jag lider av är slöhet - jag orkar inte fixa någon mat, dåligt! :/

2009-01-10 @ 17:00:50
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0