Arild by night



Hemma igen efter en afton/natt i hamnstaden arild. Jag är trött så in i norden, ändå tänker jag
bäst på jorden
(citerat jojje wadenius).

Det var väl trevligt, hade höga förväntningar dock. Sen blev det lite mycket, när nästan alla jag
tycker bäst om var på en och samma plats. Man ville snacka med alla, speciellt de man inte träffar
så ofta. Fanns inte riktigt tid och det var enerverande.

Det finns många saker att vara glad över från igår, men inte allt. Vissa människor alltså..
se emelie nu lämnar även jag ett frågetecken för mina läsare. ohyes.

Nu ska jag decka framför tvn i mitt ensamma hus, och sedan laga en god pasta carbonara...ciao.

Kommentarer
Postat av: ekholm

haha djupt arnström, mycket djupt.

se, nu lämnar jag till och med frågetecken i kommentarerna... ojoj

2008-08-31 @ 15:36:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Tobias

svar: november.. hmm då rekommenderar jag norra och östra thailand då det fortfarande är mycket regn och ostadigt väder i söder..



koh samui, koh tao och alla dom öarna är bra, liksom koh chang :)

2008-08-31 @ 20:17:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0