D.Listan volym 1 # Hello


1. The Beatles - Hello goodbye
2. The Doors - Hello I love you
3. Bob Dylan - If you see her, say hello
4. Stevie Wonder - Hello, young lovers!
5. Lionel Richie - Hello

Här är första låtlistan, bytte och kallar det D.listan, d som i Dylan iom att det är
han som inspirerat mig, därför får han också ta plats som nr 3. De kommer
alltid bestå av fem låtar, med någonting gemensamt, behöver inte vara så
övertydligt som i detta fallet. Kommer även försöka att ta med låtar som är
allmänt kända (här Lionel Richie's hello) och inte bara sådant jag lyssnar
på. Det är en ganska kul grej för nu fick jag till exempel höra en låt med
stevie som jag aldrig hört, bra idé johanna, bra idé...

Kommentarer
Postat av: Jakob (svar)

Svar till T r e t t i o n i o: Jaså? För att den funkade inte i blogginlägget jag skrev, så funkade liksom inte att klicka på den och sedan komma till bloggen, vet inte riktigt vad som är felet faktiskt. :/ Men men.. Precis den låten! :D

2008-08-10 @ 00:11:19
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob (svar)

Svar till T r e t t i o n i o: Det är inte ens jobbigt, haha :D det är det värt för alla asbra kommentarer! :D



Jo, men alltså det ska gå att klicka på bilden och komma till min blogg, och det funkar inte alls, det är det som problmet liksom, det har nog ingenting med hurlänge den är "uppe" utan.. det är nått som är galet, men ingen kan hitta felet :S verkligen konstigt.

2008-08-10 @ 00:21:40
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob (svar)

Svar till T r e t t i o n i o: Mmm, skitkonstigt att det inte funkar måste jag säga.. hmmm.. Vad är inte dina att hurra för? Nu hänger jag inte med riktigt i samtalet? :s

2008-08-10 @ 00:28:44
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0