Early in the evenin just about supper time

Här sitter jag i min säng, lyssnar på ljuvlig musik och funderar på vad jag ska skriva...Ja, skriva...inte vilken bild jag ska lägga in. Det jag vill ha sagt är iaf bland annat att jag har fått ordning på menyn och kategorierna, jag är sämst i denna oändliga bloggvärld på att placera inlägg i kategorier, hamnar alltid i barn av vår tid. Där det mesta passar in i och för sig. Nytt är ju "låtlistan" och det är en grej jag ska börja med,  blivit inspirerad av Dylan himself. Kommer komma mer bilder på mig, det är ju trots allt min blogg. Därfor en "egokategori" (Dock brukar det sluta med att jag tar bort bilderna efter en timme, principsak). Vad var det mer jag skulle säga... Jo, just det, anledningen till varför jag bloggar. Den är ganska simpel, jag tycker det är kul! men största anledningen är att jag inte vet var jag ska göra av med min kreativitet, så när jag började blogga för ett år sedan kändes det perfekt, för bloggen blir som ett bibliotek av skapandes. Jag bloggar helt enkelt för min egen skull, inte för någon annans. Om så varit fallet hade jag lagt ner bloggen direkt då jag tycker hela bloggvärlden blivit sinnes. Det har blivit en "innegrej", ungefär som lunarstorm, många idag bloggar endast för att just blogga. Andra för att de vill bli den nya Kenza etc. Ett inlägg med bara text, ohno. Haha, nej men jag föredrar bilder, jag hoppas det är därför ni tittar in här, och inte förväntar er massa filosofiska texter, för tro mig, jag hade kunnat driva en sådan blogg också, med glädje, men då tappar jag lite av det kreativa. Nu ska jag kanske mecka ihop den första låtlistan! en sak till, jag har haft ovanligt många besökare idag, och inte en enda kommentar på mina snygga (?) bilder. jaja. Ciao

Down on the corner

Kommentarer
Postat av: H A N N A

vilken fin blogg! har du eller ngn annan designat den? isf det är du, lust att hjälpa mig? :)

2008-08-09 @ 22:46:50
URL: http://bossladie.blogg.se/
Postat av: Nin

Jag försökte kommentera innan men det funkade inte...

JAJA ursnygga bilder iallafall o tack för i går gamle vän! Puss

2008-08-09 @ 22:54:35
Postat av: H A N N A

sv: är inte i behov av någon avancerad blogg så du får gärna hjälpa mig :D

2008-08-09 @ 22:56:59
URL: http://bossladie.blogg.se/
Postat av: H A N N A

sv: mail? :)

2008-08-09 @ 23:02:10
URL: http://bossladie.blogg.se/
Postat av: H A N N A

sv: så, drog iväg ett mejl nu, kolla om det kom fram =)

2008-08-09 @ 23:28:23
URL: http://bossladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0