Instick

Klockan är åtta... var är det dom säger det? Jag sa ju att
jag skulle ha en låt i varje inlägg, blir lite ändring, det kommer
finnas plats för undantag. Detta är ett. Men ungefär varje inlägg
med en bild kommer ha en låt i nederkanten. Men det jag tyckte
var lite tråkigt med detta var ju att jag ville berätta hur det kommer
sig att jag valde respektive låt eller vad jag förknippar med den,
eller varför jag gillar den!
En liten infohistoria bakom ville jag kunna ge, men samtidigt vill jag
inte kladda ner mina inlägg med massa text. Haha, märks att jag
är emot text på min blogg?. Helst av allt hade jag velat ha pop up
fönster, men kommer inte orka koda det varje gång så det får bli
en hederlig länk i form av en stjärna, se inlägget nedan. Haha,
undrar hur många som ens lyssnar på låtarna som jag länkar till,
säkert ingen, men musik är ju typ livet..
Its time fot sleepwalkin', go'natt.

Kommentarer
Postat av: H A N N A

tack så mkt! vad snyggt de vart :D

2008-08-12 @ 10:48:35
URL: http://bossladie.blogg.se/
Postat av: Sannaaaaaaa

Hjälp mig i min blogg: )

2008-08-12 @ 11:43:45
URL: http://sanna15.blogg.se/
Postat av: Nina

Vem fan är du? Klockan är åtta och jag börjar jobba klockan sju... sug på'n

2008-08-12 @ 16:07:50
Postat av: T r e t t i o n i o svar.

aaah.. jag vet jag vet jag vet....vänta lite... jaha, men gud vad tråkigt när jag nu kom på det. frida.

2008-08-12 @ 16:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0