Som vilken runaway som helst


Vilket fint väder det har varit idag...not. Jag har tillbringar mina stunder bland regnskurarna i
helsingborg. Det har nästan regnat oavbrutet hela dagen. Jag har varit lite på stan men hittade
ingenting. Jo, godis på Ica maxi om det räknas. Några ungar före mig i kön sa "tyst hon kanske
är civilare". De pekade på mig och stod 1 meter ifrån, diskret. Så förklarade den ena vad en civilare
är för mig (vem vet inte vad det är?), och så förklarade jag att jag omöjligt kan vara det för det tar
ett bra tag att utbilda sig till polis, "tror ni jag är så gammal?" "JA! nej men du kanske
utbilda dig när du var 5år"... Vädret till ära ska jag bädda ner mig och titta på film. fint.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Haha, de hade säkert precis lärt sig vad civilare betydde :) Nu har jag skrivit om turkiet förresten

2008-08-04 @ 20:13:38
URL: http://svederus.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jo, det är klart jag kommer lära mig saker och så. Det bara är så himla fel tidpunkt att flytta utomlands känner jag.. blä!

2008-08-04 @ 20:26:36
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0