Stars beginning to fade, and I lead the parade.


Dålig uppdatering här har jag märkt. Men kom hem sent igår
efter att ha hämtat Jesper, vars tåg var en och en halv timme
försenat. Och efter tre timmar vankandes på lunds kullersten
mår inte foten så bra...tråkigt men sant. Idag har jag åstadkommit
alldeles för lite. Jag har iaf ritat en teckning som kommer visas
senare, och har en ny grej jag ska prova på bloggen, att avsluta
varje inlägg med en låt, kan bli mitt signum. Se det som ett låttips
eller vad du vill, kommer endast vara låtar jag verkligen tycker om...
Och jag ska bli bättrepå att lägga in bilder, för jag har just nu 8239 st i
mitt iphotobibliotek. Så där ligger inte problemet iaf. Ciao!

Ol´55

Kommentarer
Postat av: GRATIS SMINK

hej! :) vill bara tipsa dig om http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=7550



Där kan du samla poäng och få massa gratis smink från kicks. Det fungera nästan exakt som gratisbio.



Besök det gärna! :)

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=7550

2008-08-07 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0