You started searching for tomorrow

Fick syn på en större hackspett när jag och pappa var i trädgården, så jag sprang in och
haffa kameran, och visst var den kvar, men fick springa in och byta till teleobjektivet. Och
när jag inte blev nöjd med det, sprang jag in och hämtade stativet och så väntade jag...
och väntade... jag vet, helt sjukt, för en liten fågel?
Men jag fattar inte vad den höll på med, pregade in massa löv i stolpen..





Dagen blev som jag sa, sov länge, och jag har faktiskt ritat. Men hittade inte mina
pennor så var inte jättekul. Bilden kommer upp senare, jag brukar överarbeta bilder
tills de är förstörda, men denna är underarbetad. Men kommer säkerligen rita fler
i framtiden som jag lägger upp här. Ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Milton

Haha, ja det va en riktig fjortissida! :D

2008-08-05 @ 22:28:47
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: cat

fina bilder:)

2008-08-06 @ 21:23:56
URL: http://gallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0