Back in town



Tillbaka i kalla sverige men med några av
de roligaste ögonblicken jag varit med om i bagaget.
Underbar resa, får tacka mina travelmates!
Om ni nu lyckats undgå det, så har det inte varit helt lätt att
ta sig från thailand den senaste veckan, men vi
har haft turen på vår sida. Efter 37 timmars restid
var vi hemma igen.
Något som jag saknat mest är min säng och vårt
myggfria klimat, men i övrigt, hade jag gärna stannat
en månad till. Något som jag faktiskt inte alls
saknat är tiden framför datorn, men ska komma tillbaka
till bloggandet så fort jag får lust. Har ju hur mkt
som helst att berätta, och härligt många bilder att visa!
See you soon, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0