Halsning fran bangkok



(lanade en bild fran google)

Hey! Har sitter jag i bangkok, har det allmant trevligt, klockan
ar 18.18 har just nu, har precis varit och atit, sedan ska vi ut
och kolla lite och ta en ol pa nogon bar...
Igar var vi vid erawan waterfalls (bilden). Dar vandrade vi och badade,
samt slide-ade ner i vattnet fran klippor. Sjukt koolt. Vi traffade aven pa
apor. De senaste dagarna har vi bott i den lilla staden kanchanaburi,
men ar tillbaka har i bangkok nu igen. Imorgon aker vi soderut mot
oarna, och hoppas pa lite sol, an ar vi vita som spoken fortf.
Vi trivs jattebra, varmen kan dock vara lite intensiv och alla hemlosa hundar kanns
frammande, men annars ar allt toppenbra!
Nu ska jag snart ta en dusch, det behovs, var hydda i kanchanaburi var
lite val primitiv, odlor och myror overallt sa blev ingen dusch dar inte.
Tack for alla kommentarer, hinner tyvarr inte svara pa alla i nulaget!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: A.

är jag avundsjuk? svar JA. men det är skönt att höra att livet leker där borta. Jag saknar er!

2008-11-08 @ 17:30:41
Postat av: Linnéa&Jennifer

åh! Det ser ju helt underbart ut!:D hoppas ni har det superbra:)

2008-11-09 @ 16:43:08
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: juliasbullar

UNDERBART!

2008-11-10 @ 13:02:15
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0