Little bit, in lalalalala love with you.


Äntligen har D90'n kommit ut i butik!
Väntar dock en månad till innan jag lägger beslag på den, kanske två, vill se priset sjunka lite... :]

Gårdagen började med att någon från telenor ringde mig vid 10, så då var
jag så gott som uppe... Men sedan fick jag för mig att gå och lägga mig
på sängen och vila lite.
-Hallå? är det någon där?
Yrvaken som jag är svarar jag någonting och kollar på klockan. 11.53.

Den som väckte mig var Nina, vi skulle åka till väla kl.12.00. Där mötte vi upp
Lovisa och åt lite, gick runder, och fikade. Jag köpte ingenting faktiskt, men en givande
trip ändå, trevligt! Var hemma vid 18-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0