Nämde jag att Tingsek var med?


Lite surrealistiskt kändes det igår ändå. Stå och trängas med människor från trakten
framför en scene som uppskattningsvis var 4x3 m. Okej att jag var glad när vi helt
plöstsligt fick chansen att se timbuk, men att sedan få se magnus tingsek också, PERFA.

Förra gången jag o nina såg timbuk, kom tingsek ut och vi blev sjukt glada för vi
trodde att de skulle spela "strö lite socker på mig".. men nej. Så vi ropade låttiteln
igår. Och från att ha sagt att de endast hade en låt kvar att spela ändrade de  sig
till att säga att de hade två låtar kvar...och visst hörde de vår önskan :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

jajamensan! riktigt riktigt najs!

2008-09-06 @ 20:28:44
Postat av: julia

jag är lite smått kär i tingsek. hur underbart va det?

2008-09-07 @ 23:50:02
URL: http://tolvfemtioett.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ååååååååååh! Var såg du Timbuk?! Älskar den killen! Min idol! :D

2008-09-10 @ 21:32:31
URL: http://ignoreit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0