trött på alla rykten!


I studentpresent önskade jag mig att mina föräldrar skulle bidra till en dator
för ungefär samma summa som min storebrors present kostade för 3 år sedan....
Detta var exakt vad jag fick, plus ett riktigt äpple och en lapp med en konstig text..(?)

Anyway, planen var att köpa den direkt, men så kom det rykten om nya macbookar i aug,
ryktet flyttadessedan till början i september, och nu är det oktober som gäller!... jag börjar
bli trött på att vänta. Men samtidigt har jag fri tillgång till en vit macbook (som ovan)...
mamma använder inte sin. Så jag lider ingen nöd på datorer att använda...
Men hade varit sjukt skönt att ha en egen där jag kan installera program jag
 behöver och ta bort de jag inte behöver etc etc.
men antar att jag bör vänta....eller...

Nu ska jag laga mat, föräldrarna är på pumphuset med kommunnissar... blö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0