Back in town.



Då var man här igen. Årsta. Gamla fina årsta, haha..eh. Resan hit har gått smärtfritt. Kan sammanfatta den lite snabbt: Vi körde från knutstorp, körde lite fel här och var, till slut hamnade vi i Vankiva (tror jag). Där vid en mac stod en ensam man, ted, honom plockade vi upp för att sedan hämta upp Nina. Vi har fördrivit tiden med att spela backpacker och lyssna på musik i princip, ted slutade som lycklig vinnare! Ni kanske tycker det är helt random att plocka upp någon sådär? Det ska komma ett men här, MEN det var faktiskt trevligt. Mer behöver jag inte skriva. Något som är sjukt störigt är att klantiga jag (förvånar aldrig mig själv på denna front), lyckades glömma min mobil i bilen. Och sedan vet jag inte var mitt (sveriges bästa) immunförsvar tagit vägen. Och var det någon som förstod föregående inlägg? Du kan då maila till: [email protected].

Egil berättade om hur han börjat på gymnasiet. Och att de haft lite lära-känna-varandra-dag idag, med lekar och dylikt. Så skulle de då berätta om sitt bästa sommarminne. Ska nämna att detta är en av de bättre musiklinjerna i sthlm. En kille tänker efter och svarar att hans bästa sommarminne måste vara när han såg lady gaga på gröna lund. Ni som inte förstår varför man vill fnissa åt detta kan gå och dö. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0