torsdag den tjugonde



Jag tror,
jag tror att den som bestämmer vädret (Mikael Persbrandt) hatar mig. Hur snällt att ha sol och blå himmel när jag är instängd 10 timmar på väla!? Puckat. Och bilden ger er en inblick i hur mycket det har varit att göra idag. Though ni kan inte klaga på min mobils kamera, mi lajk. Inga konstiga, roliga, dumma eller korkade kunder idag heller.

En började hejvilt snacka italienska med mig, för jag ser ju så sydeuropeisk ut? Jag hade tur, för jag förstod allt han sa, men svarade bara "eh jaaa, un momento..." sådär lite halvengegerat. Förutom folk som kommer in och vill snacka nikon och d90 är nog min favoritkund de som är riktigt skumma, som får en att börja undra. Vi har en kund, ska inte avslöja förmkt. Men den här mannen kommer in regelbundet och framkallar några få foton på honom och en kändis (maha, säger inte vilken). Alltså bilder på honom och kändisen vid olika tillfällen, snacka om att ha en fetisch? Men okej låt oss tänka, han har nog upp emot 50 bilder, var har han dessa? sitter de uppspikade runt badrumsspegeln, eller kanske inlåsta i ett kassaskåp... Bestäm själv. Jag tror han har dom under kudden och hoppas på att tandfen någon gång ska få hjärnsläpp och ge honom mr.whatshisname istället för ett guldmynt.

Godnatt, imorgon kommer bli en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0