en alternativ blogg



Hur skulle ni kategorisera era bloggar? Bloggkoll vägrar se min blogg som en fotoblogg, så fine, jag köper det. Jag tror den är ganska "alternativ". Egentligen hade jag kunnat ha en blogg enbart bestående av brusiga svartvita bilder och fina muisktexter, men det är en halva av mig som även vill spotta ut bilder från min vardag och färgstarka makrobilder. Jag försöker hitta en balans. Eller så får jag helt enkelt nöja mig med att min blogg är "alternativ" och har inslag av lite av allt, musik, foto och mitt liv. Ska nog acceptera att det inte är en fotoblogg jag skriver trots allt...

Kommentarer
Postat av: Marra

Jag tycker det är svårt att sätta in sin blogg i en kategori :)

2009-02-09 @ 11:17:21
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0