one year.


Då var man alltså 19 år, aldrig mer 18 igen. Måste säga att jag hade en fantastisk födelsedag, härlig från början till slut. Väcktes av skönsång vid 7tiden i ett vinterparadis och dagen slutades med vandring hand i hand genom ett regnigt helsingborg. Jesper var hemma för min skull och jag föråt mig på hans tårta. När han sedan vände hemåt köpenhamn fikade jag med två vänner i stan som satt inne på massa skvaller höhö. Hann även äta lite snabbt med mina föräldrar och sedan bar det av in till stan igen för att möta upp balthazar och blanne... Balthazar, hoppas att jönköping var trevligt haha.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

svar: Har du sett filmen "Twilight"? "Om jag kunde drömma" är boken bakom filmen ;). Både filmen och boken är superbra!

2009-02-08 @ 16:21:43
URL: http://sabbaa.se
Postat av: tva nyfikna

hand i hand med vem? lite loovi loovi?

2009-02-09 @ 15:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0