Jag vill snooza.


Haha jag har nog världens sötase pojkvän. Haha försök hitta en människa som är mer yr när han/hon är nyvaken. Dalle bad mig ringa och väcka honom idag, annars kommer han inte upp. - jkdfja.,dsa... - hej :) sov du? -ölakdflk... jaa... - förlåt för att jag glömde ringa, klockan är två nu.. - NÄÄÄE. NÄÄÄE. - Jag skoja baaraaaaa...  Fniss. Detta var svinkul.  Sedan tjatade han om att få snooza så jag ska ringa honom om 5min igen. Jag tror han sa tack 20ggr på mindre än en minut.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag ger yrvaken ett jävligt snyggt ansikte.



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-06-12 @ 15:17:01
Postat av: Teo

Snuz-snooze då? :)

2009-06-13 @ 21:46:55
Postat av: Daniel

Det är givet Teo. :)

2009-06-13 @ 22:55:38
Postat av: julia

haha så gjorde affe när jag skulle väcka honom sista dagen på hultsfred också:)

2009-08-11 @ 15:04:11
URL: http://tolvfemtioett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0