otippat på husensjö



Onsdag 10 juni 2009. Linda satt längst bak på bussen och såg lika uppgivet trött ut som jag själv. Båda hade tänkt tanken att skjuta fram vår dejt en timme men ändå lyckats ta tag i oss själva. När bussen rullar genom hyllinge ringer taniya och ber oss hoppa av där.. okej, will do. Sedan flöt dagen på, oväntat hörde frida av sig och ville att vi skulle komma hem till henne på kvällen och umgås och laga mat. Och eftersom vi skjutit upp vår malmövisit hela våren kontaktade jag Balthazar, som alltid är på... nej just det, du är en mkt upptagen människa balthazar, förlåt. Vi tog en kaffe på EH och sedan plattade jag balthazars hår hemma hos lovisa. Vackert. Bilderna under beskriver kvällen bra. Men måste tillägga att maten, helt improviserad, blev jättegod! Otroligt trevlig kväll, riktigt roligt och otippat. Alfred som är länken mellan oss alla kunde inte ens närvara, men det var roligt att umgås med nya människor, kommer nog träffas fler gånger i sommar. Slutade med att jag och balthazar fick springa för att hinna med vårt sena tåg. Och måste sist nämna hunden Kajsa, jag är kär.  Ciao

Kommentarer
Postat av: nina

Så fint så!

2009-06-13 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0