sista april goes första maj




foto: Jan samuelsson, sydsvenskan.

Under de senaste dygnen har jag.... (kronologisk ordning)

....befunnit mig i en park med 15 000 andra glada männsikor.    - check!
....kommit fram till att bromöllas dialket är sjukt skön    - check!
....bevittnat en klad och full sebbe äta godis han inte betalt för     -check!
....grillat och halvt frusit ihjäl     - check!
....fått låna en gentlemans tröja, thank you oscar!     - check!
....fått springa på lunds gator för att hinna med tåget då bussen aldrig dök upp    - check!
....träffat sin vän som tydligen hade kunnat vara min syster (?)   - check!
....fått en kyss på handen av en främling    - check!
....väntat o väntat, o väntat.    - check!
....längtat efter att få sova mer än någonsin     - check!
....lyckats missa sista tåget hem     - check!
....blivit arg och besviken (som fan)      - check!
....fått en ambulans efterkallat sig (?)     - check!
....spelat match som slutade med en 3-2 seger    - check!
....spelat en jääävla massa spel med goa vänner     - check!

och nu ska jag sova för att sedan upp tidigt (igen) för att spela match (igen).... thats life.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ser att du använder dig utav Bloglovin´

Vi alla vet väl hur svårt det är att få prenumeranter. Ska vi prenumerera på varann?. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vad säger du ??



Hälsningar Junitjej

2009-05-07 @ 21:31:11
URL: http://junitjejen.se
Postat av: ammanda

Verkligen jättefin blogg! :)

Om du vill så kan du ju titta in i min blogg, kommentera gärna :) eller så kanske vi kan prenumerera på varann via bloglovin? =]

2009-05-22 @ 13:46:27
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/
Postat av: Lotta

later ju valdigt roligt :)

hoppas bara du och jag akn ha lika kul nar jag ar hemma i kalla sverige igen ;)

Jag saknar dej JOJO, glom aldrig det <3

2009-05-29 @ 07:04:54
URL: http://tooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0