En dag på Väla



Händelserik dag på jobbet för att citera min kära chef. Jag orkar inte skriva ner i detalj, vill bara sova. Men först och främst hade vi en kändis i butiken idag, MÄKTIGT. Mycket koolare än när harald från skilda världar stannade och tittade på en kampanjevara i 3 sek. Så då förstår ni att detta var riktigt stort. Ingen mindre än Claes Elfsberg (?) tittade runder i säkert 10minuter. Säger namnet er ingenting, google it. Ni kommer inte bli besvikna, lovar lovar. Han såg helt overklig ut, man är så van vid att se honom som en stilla överkropp, den här människan rörde sig ju runt i butiken, jag blev nästan lite exalterad. Sedan till en mindre rolig händelse. Jag svarar i telefonen, en mansröst berättar om hur han lämnat in en mobil hos oss på lagning osv. Och jag svarar som vanligt etc. Sen får han fnatt och byter helt oprovocerat ton. Börjar skrika om hur han ska komma ut till väla och göra skandal, här slutade jag lyssna och höll mobilen med en armslängds avstånd. Gick bort till micke, och så kunde vi båda höra hur denna man skrek ut saker i telefonen. Sen la jag på. Då ringer det igen, jag säger till PO, du får mer än gärna ta det. Det var nu en kvinna från samma familj, min chef har halva samtalet inspelat, absurt. Tänker inte säga vad som sades, men kan nämna att alla svenskar är rasister, just so you know.
Sen blev PO av med sina nyklar... Bajs bajs.

note to myself: kaviar och äppeljuice går inte ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0